400 TL ve üzeri alışverişlerinizde KARGO BEDAVA

Mima

Mima

Yüce Zerey

Bu web sitesinde, kitaplarımızın sesli kitap ya da e-kitap formatında yayınlandığı dijital abonelik ya da satış platformlarına ulaşabileceğiniz linkler yer almaktadır. Linkler aracılığıyla yönlendirileceğiniz dijital platformlar Doğan Yayınları’na ait değildir. Her bir platform kendine ait ve her ülke için değişebilen satış, abonelik, ücretlendirme, yayın ve müşteri ilişkileri politikalarına sahiptir.

Sesli Kitap Sesli Kitap

Yukarıdaki platformlardan bu sesli kitabı satın alabilirsiniz. Sesli kitap fiyatları ilgili platform tarafından belirlenmektir.

Basılı Kitap Basılı Kitap Satın Al
  • Kitap Hakkında
  • Yazar Hakkında
  • Değerlendirmeler (0)
Yayınevi: Doğan Kitap
Sayfa Sayısı: 308
Baskı Tarihi: Şubat 2019
Ebat: 13.6 x 21 mm
Barkod: 9786050959017

“Her distopya birileri için bir ütopyadır. Mima’nın her satırı distopya. Ve kimler için bir ütopya olduğu da satır aralarında...”

—Hakan Günday

 

İnsanoğlu olarak biz bu zamana kadar en iyi neyi yönettik?
Şirketleri...
Hayatta kalan son insanlar, Lacivitas’ta toplanmıştı ve tutunacakları tek bir dal vardı: “Mima.”
Mima, performans yönetimi bazlı bir yönetim modeliydi.
İnsanlığın son umudu olarak tasarlanmıştı.
Kendine has kanunları, ritüelleri vardı.
Bir yaşam biçimiydi.
Yönetim, bu düzenin kıyamete dek sürmesi gerektiğine inanıyordu, çünkü insanların başka şansı yoktu.
Kolektif bir bilincin sorgulanamaz inancı, insanlığın son kurtarıcısıydı Mima...
Ta ki biri bu sistemin tam ortasında bir kıvılcım yakana kadar!

 

Mima’nın Hikayesi
Yeryüzü yaşanılmaz bir hâle gelmiş, hayatta kalanlar “Son İnsan Şehri” Lacivitas’ta sıkışıp kalmış, yönetim hakkının sadece Mima liderlerinde olduğu, insanların ölmemek için tek bir çareye tutunduğu kabus gibi bir yıl: 2020...
Neydi insanları hayata bağlayan, gelecek adına hâlâ umutlu olmalarını sağlayan şey?
Öldürücü bir rutin eşliğinde performans göstermek. Yani sabahtan akşama kadar kusursuz biçimde, asla hata yapmadan ve sürekli istenilenleri yerine getirerek çalışmak.
Hırsın, kibrin ve her türlü kötülüğün ortasında bir kalbe sahip olduğunu unutmak...
İşte bu soluksuz itaat ve hiç bitmeyen olağanüstü disiplin altında her şeyi değiştirebileceğine ve insanlığa yeniden umut olacağına inanan tek  bir insan vardı: Alaz.
O, bir taraftan verilen görevleri yerine getirirken diğer taraftan sürekli sorguladı. Bataklıkta yaşadığının farkında olsa da âşık oldu. Bitirilmesi gereken sayısız işe rağmen yaralarıyla yüzleşti. Kendi derdine derman bulamazken insanlığa derman oldu.
Başarıyla başarısızlık arasında hissettiği endişe, onun her şeyiydi...
Mima, yaşamında her zaman anlam arayanlar için eşsiz bir roman.
Gerçeğin tüm acımasızlığını hissettiren gerilim yüklü bir distopya.
Her satırında sarsan, tansiyonu hiç düşmeyen, aşkları ve çocukluk yaralarıyla, çizimleri ve şarkılarıyla kusursuz bir edebiyat resitali...

 

Mima Farkı
Müzik Listesi ve hikayenin ilgili yerlerinde kolayca şarkı dinleme imkanı
Hikayenin tamamının görsel özeti
Bölüm sonlarında ilgili bölümün görsel özeti
Mima karakterleri ve çizimleri
Mima haritası ile hikayedeki lokasyonların gösterimi
Mima ile birlikte okunması gereken kitapların listesi
Mima ile birlikte izlenmesi gereken filmlerin listesi
Mima kavramlarının açıklamalarının yer aldığı Mima sözlüğü

Yüce Zerey

Yüce Zerey, 1979’da Bursa’da doğdu. Ortaokul ve liseyi, Bursa Erkek Lisesi’nde tamamladı. Bilgi Üniversitesi’nde burslu olarak ekonomi öğrenimi gördü ve London School of Economics’ten yine burslu olarak BSc Economics lisansı aldı. Marmara Üniversitesi’nde iktisat üzerine İngilizce yüksek lisans ve Bilgi Üniversitesi’nde MBA yaptı. Çalışma hayatına mezunu olduğu Bilgi Üniversitesi’nde başladı ve MBA programları bünyesinde pazarlama yöneticisi olarak çalıştı. Ardından Ülker, Türk Hava Yolları, The Coca-Cola Company ve Unilever’de pazarlama yöneticisi ve lideri olarak çalıştı, çok sayıda süreç ve proje yönetti. Yüce Zerey, profesyonel yaşamına hepsiburada’da CMO (Chief Marketing Officer) olarak devam ediyor. Yerli ve yabancı 130’dan fazla ödüle layık görüldüğü pazarlama kariyerine ek olarak, 18 yıldır Bilgi Üniversitesi’nde pazarlama yönetimi ve interaktif pazarlama üzerine ders veriyor. Radikal gazetesinde ve CNN TÜRK bünyesinde haftalık köşe yazıları kaleme alan Zerey’in 2014 yılında The Profesyonel (Doğan Novus) ve 2016 yılında Fabrika Ayarlarına Dön (Doğan Kitap) adlı kitapları yayımlandı.

0 Değerlendirme
  • 5 Puan 5
  • 4 Puan 4
  • 3 Puan 3
  • 2 Puan 2
  • 1 Puan 1