400 TL ve üzeri alışverişlerinizde KARGO BEDAVA

Kırılma Noktası
Ön Okuma

Kırılma Noktası

Fatoş Karahasan

Bu web sitesinde, kitaplarımızın sesli kitap ya da e-kitap formatında yayınlandığı dijital abonelik ya da satış platformlarına ulaşabileceğiniz linkler yer almaktadır. Linkler aracılığıyla yönlendirileceğiniz dijital platformlar Doğan Yayınları’na ait değildir. Her bir platform kendine ait ve her ülke için değişebilen satış, abonelik, ücretlendirme, yayın ve müşteri ilişkileri politikalarına sahiptir.

E-Kitap E-Kitap

Yukarıdaki platformlardan bu e-kitabı satın alabilirsiniz. E-kitap fiyatları ilgili platform tarafından belirlenmektir. 

Basılı Kitap Basılı Kitap Satın Al
  • Kitap Hakkında
  • Yazar Hakkında
  • Değerlendirmeler (0)
Yayınevi: Doğan Kitap
Sayfa Sayısı: 376
Baskı Tarihi: Haziran 2021
Ebat: 13.6 x 21 mm
Barkod: 9786050983739

Pandemiyle değişen dünya ve yeni bir başlangıç için yol haritaları 

Covid-19 pandemisi ekonomi başta olmak üzere hayatın her alanında sorunlara neden oldu. Belirsizlikle dolu bir ortamda yol haritaları oluşturmak için araştırmalara, vaka öykülerine ve analizlere ihtiyaç var. 

Kırılma Noktası, dünyada ve Türkiye’de yapılmış araştırmaların sonuçlarından yola çıkarak pandeminin iş dünyası, ekonomi ve pazarlama sektörü üzerindeki etkisini yansıtıyor.  Küresel danışmanlık şirketlerinin ve trend analistlerinin raporlarının ışığında yeni dönemi algılamaya yarayacak ipuçları sunuyor. 

Akademisyen, gazeteci ve yazar Fatoş Karahasan’ın bir araya getirdiği #faydalımarkaöyküleri pandemi döneminin bir arşivi niteliğini taşıyor. Kitapta, krizleri başarıyla yöneten şirketlerin çalışanlarına, müşterilerine, topluma ve dünyamıza yönelik çalışmalarının yanı sıra, ülkemizin önde gelen sivil toplum kuruluşlarının dönemle ilgili yorumları yer alıyor. 

Güncel bilgiler, bilimsel veriler ve içgörülerden oluşan Kırılma Noktası başta KOBİ’ler olmak üzere tüm şirketlerin yöneticilerine; girişimcilere ve iş dünyasına girmeyi planlayan gençlere daha aydınlık bir gelecek için umut vermeyi hedefliyor.

Fatoş Karahasan Dr. Fatoş Karahasan, uzun yıllar ülkemizin önde gelen reklam ajanslarında tepe yöneticilik yaptı. 2003’ten beri Bilgi Üniversitesi’nde öğretim üyesi olarak pazarlama iletişimi, reklam ve dijital pazarlama dersleri veriyor. Türkiye’de ve yurtdışında marka ve iletişim konferanslarına katılan Karahasan, yerli ve yabancı şirketlere danışmanlık yapıyor. Dünya gazetesi ve cnnturk.com’da gündemi takip eden yazılar yazıyor. Reklam Özdenetim Kurulu (RÖK) üyesi olan Karahasan, Neden Herkes Futbol ve Reklamdan Anlar?, Taşlar Yerinden Oynarken ve Akla ve Kalbe Giden İletişim Yolları adlı kitapların da yazarı.
0 Değerlendirme
  • 5 Puan 5
  • 4 Puan 4
  • 3 Puan 3
  • 2 Puan 2
  • 1 Puan 1